Dör söt döden med valpsjuka!

Nu har jag verkligen gått och blivit valpsjuk! kan inte mer än att drömma mig bort! har äntligen hittat en liten krabat som jag har fallit pladask för. däremot så bor denna lilla krabat 6 och en halvt timme ifrån mig. Fast egentligen är väl det ändå rätt bra eftersom att jag ändå inte kan skaffa hund i detta tillfälle. Eller?
När jag ser att nästan i min närhet skaffar sig en liten krabat så blir jag själv sugen på en egen liten plutt. Detta är också på grund utav olika skäl till att jag vill skaffa valp, men det tänker jag inte nämna i inlägget. 
Behövde bara få dela med mig utav min valpsjuka just nu!
finns det någon mer som är valpsjuk mer än jag? Dela gärna med dig! Eller om du precis blivit med valp eller har en valp hemma! Jag vill gärna höra hur det går för er och era framsteg!

-Ingen bild på valpar idag-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0