oturen faller mig djupt in i hjärtat!

Förkylnningen kom som ett sla i mitt huvud. Alltså som en chock. Däremot så kämpar jag emot snuvan och vägrar att använda nässprey och det verkar funka för min näsa verkar ge med sig. 
Funkade rätt så bra för mig igår eftersom att vi hade profildag och vi var långt borta från skolan och västerås, det var bara klassen och hundarna.
idag har inte hänt så mycket, kommit hem, druckit min sötaste kopp med kaffe jag någonsin har druckit (ugh) pratat med syrran och bebis i skype, sedan har jag bara nördat en massa serie. Min kropp orkar verkligen inte med en massa gående och arbetande just nu, och som oturen faller mig i hjärtat så har jag praktik imorgon, där hela min förmiddag går ut på att gå promenader och städa en massa. Men de är bara och dra sig själv i öronen och tänka positivt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0