Snö gör allting så mycket bättre ibland!

Egentligen borde jag sitta djupt inne i min debattartikel.. Men det går bara inte när det är så jäkla tråkigt. Jag erkänner att jag suger på att skriva saker som har med tidningar att göra.. insändare, artiklar, nyhetsbrev... allt det där.. Dessutom så förstår jag inte hur jag ska ta mig till! Jag har ingen fantasi och jag har inte heller något bra argument. Kom jätte gärna med förslag om vad jag kan skriva om. Alltså vad jag kan använda till en debattartikel. För i mitt huvud så står det still. Idéerna snurrar.. men jag vet inte hur jag ska formulera dem, så det blir inte så bra när jag skriver ner det. Aja, skitsamma.
Var ute på en riktigt rolig prommis med hundarna med en av mina närmsta vänner. där vi catched up some time. 
Eftersom att hundarna älskar snö så utnyttjade vi det lite genom att kasta snöbollar i den djupa snön. Söta som små harar sprang dem i det djupa hur glada som helst. De gjorde min dag lite bätte. 
Nu sitter jag här i min ensamhet och ska snart ta min efterlängtade dusch och sedan gå och lägga mig i min just nu väldigt sköna säng!

Bye 4 now

 



Kommentarer
Postat av: Big

Tänk knte för mycket på det. Du är ju duktig på att skriva så skriv om det du brinner för? Övertänker du det blir det svårare 😊

2015-02-06 @ 13:01:33
URL: http://bigiboop.blogspot.se
Postat av: Big

Så himla snygg!!!

2015-02-11 @ 23:01:01
URL: http://bigiboop.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0