You may say im a dreamer, but im not the only one!

har hittat några underbara grejer som jag vill ha och kommer att köpa med tillåtelse från mi papi och mi mami! eller ena grejen iallafall. Den andra grejen ska jag kolla på innan jag köper den för att testa kvalité. 
ligger just nu och väntar på att sömnen ska slå mig och mitt rum ska bli kallt!
finns inget värre än att sova i ett rum som är 25 grader varmt! 
ingen åska på hela dagen, känner att vi har turen på våran sida, dock skulle det behövas lite regn men inte lika mycket som det är i sthlm. Och det är helt perfekt nu när det är kylligare på kvällen och närmare 30grader på dagen!
Ja, mer finns det väl inte direkt och säga när man har brist på sitt sociala liv.. 
jag umgicks med pojkvänen and some friends i helgen, hade det mys och grillade (Gottigott!). skulle ha gått på Salafestivalen men de blev inte så, för min pojke orkade inte röra sig utanför huset.. i don´t blame him.
söndagen var den typiska bakisdagen för de flesta i sala. så vi beställde hem pizza och kollade på shrek! mysiga filmer de! 
idag har det vart jobb som vanligt, slitsamt och mycket tröttande.. så ska försöka att gå och lägga mig nu så att jag verkligen kommer upp och orkar jobba imorgon. för imorgon väntar bussarna på mig haha!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0