Why can´t you be perfect..

Helt ärligt så mår jag helt obalanserat. 
jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Blir sviken gång efter gång. Finns det någon anledning till varför? hmm.. finns väl saker som är "viktigare"
...Hahh... please..bull crap.
De svider att höra dina ord, de sätter sig som brännmärken på min hud. 
Sanningens ord må va hårda och göra ont ibland. Men jag tar hellre emot en stor sten i min mage än flera pilar i mitt hjärta. 
obalanserat kan jag säga att jag mår. för jag vet helt ärligt inte hur jag ska må i denna situation.
har diagnotiserat mig själv. Eftersom att min kompis mår precis som jag gör.. Och hen
har fått en "diagnos" från läkarn så känns det lite samma sak.
Finns ju såklart värre saker som man kan och ska oroa sig över.
nog om mitt skrivande. Behövde bara skriva av mig lite. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0