this is my bubble and you can´t break it!

har du nån gång kännt att du verkligen gör allting för att lyckas, men du kommer ingenstans på vägen?
Så käner jag just nu. Jag vet inte vad jag ska ta mig till med detta. Vad jag ska säga och hur jag ska formulera mig.. Ska jag bara ge upp ? eller ska jag fortsätta hoppas på ingenting.. För det kommer inte och bli bättre. Vad jag har hört, om jag inte gört något åt saken. Och det är att släppa taget.. Men hur?
De är min nya dröm.. och det är det jag vill leva med i resten av mitt liv. Men det kommer inte att gå om allting ska gå bakåt istället för frammåt. Och jag är trörtt på allt det där. ALLT! .. jag behöver kunna slappna av och inte oroa mig. Jag behöver kunna umgås med kompisar och jag behöver min familj. 
Det är inte så lätt att uttrycka sig när man vet exakt i huvudet vad man ska säga, men tungan slår en knut när du ska försöka säga det och du får hjärnsläpp. 
Hur länge till kommer jag att orka.. och när kommer min bubbla att spricka ?
I will never know.

Kommentarer
Postat av: big

Du vet att jag ALLTID finns här ♡

2014-08-20 @ 08:52:02
URL: http://bigiboop.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0