Sol-Sol-Sol... VÄRME!!

sommar och sol! härligt väder och kalla drinkar. (svettigt..) nu kommer brännan fram.. eller ?
Under hela mitt "lilla" sommarlov så har det bara regnat och regnat och regnat. Och just precis sista veckan innan jag börjar jobba så kikar sommaren fram, så jag får väl ta och passa på med och bada, sola och allt det där man gör en hel sommar (fast på en vecka). 
just nu väntar jag bara på att vädret ska svalna lite så jag kan ta en lång och trevlig promenad med min hund. varför? jo för att det är varmt och jag vill inte ha en överhettad hund efter en halv promenad.
Sedan ska jag och syrran käka en efterlängtad vattenmelon som vi inte har ätit på ett bra tag. dock så är sveriges vattenmeloner så små och har knappt någon smak, om man jämför med dem vi brukar äta när vi är utomlands-JUMMIE!- 
 
Bye 4 now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0