Friday Night!

min helg har varit helt okey till rolig till inte så rolig.
Jobbade till halv fyra i fredags, då jag skulle träffa upp my boy och hans kompis. Eftersom att detta jobbet är väldigt svett kallande så fick jag lov att ta en snabbt deo&parfym dusch, sminka mig snabbt som satan och byta om till mina vanliga kläder. 
Sedan for vi iväg till min boyz andra kompis och skulle egentligen ha badat i det varma vädret men de blev ändrade planer. Så vi grillade och tog första bussen in till Sala igen. Där de hade ordnat ett paaaarteeyyy - finare ord - träffade jätte fint folk och lärde känna nya, dock fanns det ju folk där som man helst inte skulle vilja se. Men annars så drar jag linjen över helt okey kväll! 
Vi vaknade kanske inte den bästa tiden igår men vi sov iallafall som stockar. vi gjorde inte så mycket under dagen förutom att ta det lugnt. Älsklings pappa bjöd med oss på bio på kvällen som han hade vart så uppspelt och se, rätt gulligt egentligen haha. Filmen var helt okey, blev skrämd ett par gånger - jag hatar 3D, inget fel på de..men inte direkt min grej - eftersom att de kom en björn från ingenstans och ljudet blev jätte högt så snabbt, så höll pop-cornen på att flyga upp i luften och ner på någon bakom oss..lyckligt nog så hoppade jag inte till så högt.. men jah hade en kille bredvid mig som kallas för min pojkvän som började as garva åt mig. Kände mig verkligen som en idiot!
Senare på kvällen så hände de någonting som verkligen fick mig på de sämsta tankarna, men lyckligt nog så hade jag sällskap som kunde muntra upp mig! Jag är verkligen lyckligt lottad ibland. Älskar verkligen mina vänner! min pojkvän! och jag kan inte glömma min familj, för jag älskar dom också..även fast de kanske är pist off på mig och blir arga på mig för min dåliga attityd ibland, men jag älskar dom! oavsett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0