Fina fisken!

nyss kommit hem från en trevlig promenad med min bestie! alltid lika kul och få snacka skit om en massa grejer. När man väl börjar så kan man inte sluta.. helt enkelt ! 
min pappa fyller år på lördag, så då blir det finbesök, dock så vet jag inte vad jag ska köpa eftersom att vi fick reda på att våran lön kommer i slutat ev augusti.. så jag är pank i en månad till! 
 
Sitter desperat och väntar på att det ska hända något intressant i mitt liv, men de gör det inte.. så jag har verkligen skrivtorka.. helt tomt i mitt huvud, vet faktiskt inte vad jag har gjort idag! mer än och jobbat. 
råkade fylla min stövel med vatten idag när jag stod och spola golvet inne i tvätthallen. inte direkt den skönaste känslan, så gick runt med en skvalpande stövel några timmar!
 
Ska nog sätta mig ner och glo lite serie (om jag hittar någon att kolla på) och vänta på mitt efterlängtade samtal och sedan försöka sova för att kunna komma upp imorgon bitti!
 
Bye 4 Now!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0