ett litet steg för mänskligheten men ett stort steg för IDA! + BILDBOMB!

bloggar så ofta som jag kan, eller försöker iallafall.
Idag var det mi tredje dag på sommarjobbet! trivs verkligen där. underbara människor och en superhärlig arbetskollega! - tummen upp - dock så är det inte världens roligaste jobb men man kan ju inte klaga nu när man aktiskt har fått något jobb. 
har äntligen fått tillbaka min gamla mobil som mamma och pappa tog med sig ner till Serbien för att laga micken på den, dock så fungerar inte micken när någon ringer till mig utan den funkar bara när jag ska ringa någon. Rätt konstigt, den börjar gå i pension efter bara ett och ett halvt år.. min älskling... 
har inget nytt på schemat förrns jag fått min lön, är ättså fattig den här månaden haha. Nya saker ska köpas.. men vad ? ;)
 
Love! Money! Party!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0