You will never change. im tired of your bullshit!

Jag är seriöst trött på alla lögner! Allt jag "jag finns där för dig" och sedan så finns du inte där för mig. att du lovar en grej men håller det inte. Att du säger en sak men gör en annan.
Att du går bakom ryggen på mig, gömmer saningen.. Det är inte okej, jag tar reda på sanningen så småningom. Och då svider den mer för dig än för mig. Ljug inte för dig själv. Va inte kvar som min vän, om du ändå ska gå bakom ryggen på mig. 
Vi bor i en liten stad.. jag tar reda på saker, hur mycket du än slingrar dig så hittar jag dina spår. 
Det är svårt och sluta när man väl har börjat.. jag vet.
you will never change. im tired of your bullshit!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0