Lol! well.. i tried.

Min lilla gosis till vovve har somnat i min famn. tratten runt huvudet. Så söt. börjar dock bli kissnödig och då blir det extra jobbigt för mig att kunna väcka min stackars sjukling.
sitter och kollar på "en gång i phuket". i min ensamhet (igen) den filmen får mig verkligen att vilja åka till phuket! vattnet, värmen, stränderna.. kulturen! nästa grej på min bucket list ner skriven!
Har tyvärr inte gjort något speciellt idag. Bara setat, kollat på film och varit allmänt lat. Dock så har jag väntat på att någon skulle komma och hålla mig sällskap, fast de hände ju inte.
Jo jag har besällt hem något, men det är hemlig stämplat! 
 
Bye 4 now! 
 

Kommentarer
Postat av: big

Nu när du har jobbat kan du ju spara pengar så kanske du kan åka nästa sommar eller vi ter :)

Svar: mycket möjligt :) sen kanske jag ska jobba nästa sommar också så..
None None

2014-08-31 @ 08:48:45
URL: http://bigiboop.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0