I will complain!

jag tycker att jag har rätten till att klaga lite med mina personliga tankar.
 
För det första. Jag såg en man..ung man, vid 20 års åldern idag. Han bar jeans och instoppad skjorta. Det var inget fel med att han hade jeans och instoppad skjorta.. Men när jag väl såg honom bakifrån så satt jeansen så FULT! mitt tips.. använd inte instoppad skjorta med jeans om rumpan inte är rund. hur som helst.. det är mina tankar.
 
För det andra. Gå inte ut på krogen mitt i veckan och sup dig full om du har jobb dagen efter. väx upp. 40 åriga män kanske kan göra det .. eftersom att de troligen haft jobb i några fler år. Eller sntagligen jobbar eftermiddag. Men att man är ung, nyss har fått jobb, nyss fått sin första lön.. och går ut på krogen. Nej! skäms tycker jag att ni ska göra! det är inte okej! Du har nyss blivit välkomnad till vuxen livet.. men kan inte släppa ditt barn i dig.. hur ska det gå i fraamtiden?
 
För det trejde. När man åker buss på eftermiddagen efter jobbet, så vill man helst ha lugn och ro. Men under de senaste veckorna jag har åkt buss fram och tillbaka så har det hänt mig ett antal gånger att jag har velat vända mig om och slagit till människan. Den ena lyssnade på nån jäkla utländsk musik, väldigt högt så man hörde igenom! hon verkade inte märka av att jag gav henne dödsblickar.
en annan satt bakom mig och tuggade tuggummi med öppen mun. hatar de. poff efter smack efter sprak. just då.. när jag verkligen inte hade nå hörlurar med mig. Jag höll verkligen på att vända mig om och stoppa in handen i munnen på människan och bara slita ut tuggummit. 
Och när ni ska dricka .. se till att göra det tyst, man behöver inte höra hur vätskan sprutar in i din mun! Det är bara äckligt! respektera de andra... usch!
 
förutom allt det här negativa så kan jag säga att jag vann 300kr idag! jag och mamma åkte och spela lite bingo, Blev så himla glad .. efter de så vann vi inge mer pengar, även fast jag var nära at vinna 10.000kr. Men nära skjuter ingen hare, eller hur?
Det är också min sista vecka på sommarjobbet! kommer bli skönt att få ta det lugnt i någon vecka till innan skolan börjar igen, men kommer verkligen sakna de ansällda! så jäkla härliga människor! Tack för den här sommarn grabbar! kommer sakna er!
 
Bye 4 Now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0