Mina Tårar Nådde Floden

Känner mig så seg i kroppen. Finns inget att göra och mamma hämtade mig från min älskling alldelles för tidigt.. känns det som. 
igår. igår var en av mina värsta kvällar på några månader. tänker inte ta upp det här. Kan säga att jag grät floder i någon timme eller tå, sen tänkte jag.. Det är inte värt det. ställ dig upp. va stark och bry dig inte. Men egentligen är det inte så lätt att inte bry sig när det faktiskt är någonting som kan krossa ditt hjärta i flera miljoner bitar.
Men senare under kvällen blev jag på bättre humör.. hade det trevligt. umgicks med trevliga människor och mindre trevliga människor. Kollade på film med min älskling och sen deckade båda två i hans säng. rättså mysigt. Nu ska jag väl kolla om det finns något snacks eller något så att jag inte somnar som jag redan har gjort tre gånger idag. ugh. Kanske senare så får jag sällskap av älsklingen. spela lite, mysa och sånt där man gör när man är med någon man äldksr sjukt mycket !! 
Bye 4 now!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0