Besvikelser är den största sorg man kan få!

ingen uppdatering på nästan hundra år. vet inte ens om jag ska fortsätta med bloggen eftersom att jag glömmer bort den hela tiden. 
Men saker har verkligen hänt mycket under den här sommarn. 
trodde att min så kallade dåvarande bästa kompis.. faktiskt var min bästa kompis men det visade sig att hon bara var en lögn.
Jag åkte utomland och såg när min Äldsta syster hade det underbaraste och vackraste bröllopet igenom alla tider! grät jätte mycket.
sen hände dock en tragisk sak. Min älskade gudfar dog. 2 dagar efter bröllopet. Så.. dagen innan jag flög hem var vi på begravning. Sen flög jag hem till Sverige. Mitt andra hem. var hemma i en vecka själv medans resten av familjen fortfarande var på semester. Skulle nog viljat åka till österrike med dem och kollat runt på alla äffärer. Men icke. Skolan började för mig och det är inte så att man vill missa första dagen. Eller?
Har träffat underbara människor. Finns också dryga fanskap som jag kallar för bitchar i min klass.. 
Kanske ska ha en sån kallad tjejkväll med mina brudar. Känner mig cool. haha.
Är lite glad också att jag snart fyller år. 

 
sommar, kärlek, saker som jag tyckte var coolt & my self

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0