..Love..Love..Love..

Det här är inte till någon och det är inte direkt riktat till någon. Men om du börjar tänka på någon när du läser det här.. så vet jag att det finns kärlek ändå inom dig.
 
"...Förlåt för alla gånger jag svikit dig.
Förlåt för alla gånger jag hatat dig.
förlåt för stunder jag varit så dum, jag har tappat balansen men du tog mig upp.
förlåt för alla gånger jag svikit dig.
förlåt för alla gånger jag hatat dig.
förlåt för stunder jag varit så dum, jag har tappat balansen men du tog mig upp..."
 
för jag älskar dig. Jag bryr mig för mycket om dig. Du är min. Jag är din. Och jag vill att det ska vara så. Jag vet att bråk inte går att undvika, tårar går inte att ignorera. Men du vet att det finns fina sidor. underbara sidor. Alla puss och gull stunder. Hålla din hand, kyssa dig överallt, skratta med dig, bara få känna din värme och din närvaro kan göra mig´n dag så mycket bättre. Du gör hela min värld lycklig. du är mitt allt, du ÄR hela min värld!
Hur mycket man än försöker så går det inte få någonting som man gjort ogjort. Bara försöka att gå vidare. Du kommer möjligtvis att aldrig glömma hur mycket som kanske har sårat dig. Men jag kommer inte heller att glömma det. Jag vet att det kommer upp när vi bråkar. Men det går inte att undvika när man bråkar eller tjafar.. Man använder det som hot för att få dig att må sämre för att vinna argumentet. Och för att man blir sårad än av det som faktiskt har hänt.
 

i can´t hate you beacouse your mad. I can hate myself for making you mad.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0