School? Yes, it sucks!

Bara stress, stress här stress där.. Hallå. Har skolorna någonsin tänkt på att hjärnan och kroppen vill vila? .. Nej tydligen inte. Usch. Visst, man ska ju kunna de man ska kunna.. Men jag tycker (som många andra) att skolan är till för att plugga och göra läxor där.. inte hemma! känner mig som en potatis som är nykokt och sedan blir mosad.. Nej. vill inte mer. desutom har jag bara 2 veckor kvar på mig till att söka till ett gymnasium. Nej nu får jag verkligen panik! :( uggghhhh!
 
Ska nog sluta prata om de som bara stör mig och gör mig ont. 
 
Har just käkat ett "grovmål" sallad med leverpastej och creme fresch och mackor. Gjorde mig riktigt mätt. så nu sittligger jag i min säng med matkoma haha. 
Kom hem runt tre idag, var så damn trött så de första jag gjorde var att gå upp på mitt rum och sova. Vaknade 1 ½ timme efter.. Nästan utvilad (sov ingenting inatt). Ibland kan panik, stress och oro hålla dig vaken på nätterna. 
Tycker egentligen ingenting är så roligt längre.. allting blir bara sämre, Jag menar "typ" ALLT. kan inte vara glad inombords. varför? de vet jag inte. Jag kan själv inte svara på de. Men jag håller mig på fötterna, skrattar när de behövs. ler när jag är glad, är trevlig och slår inte sönder någonting som jag skulle vilja, but i don´t.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0