Day After Day..

Känns som att min dag varit bortkastad.. Halva min klass är sjuk - de vill säga att hälften av dom hälften är magsjuka - är jätte rädd att jag ska bli det. Vi pratade om magsjuka och spyor och sånt på morgonen idag som gjorde att jag mådde så jävla illa hela dagen och va jätte rädd för att spy, till och med när jag kom hem och skulle äta så satte jag mig, åt, ställde mig upp .. kändes som att jag skulle spy.. DAMN YOU BRAIN!

Aja vad kan man säga att man gjort idag?
Hm, jag va i skolan till fem i två..Sedan drog jag och min lilla ängel hem till honom för att vila mig. Fick vila mig i typ en kvart medan han rakade sig -.-' inge mer. kul haha. Ja vad gjorde vi?... ehm, vi kollade på Scary Movie. Fy fan säger jag bara. haha. Har aldrig sett filmerna, och nu förstår jag varför också xP
Sen när jag kollade på klockan såg jag att jag hade missat bussen, så hans söta mammi skjutsade hem mig.
Ja.. Mer har jag egentligen inte och säga.. har inga tankar, inga funderingar, är bara allmänt tråkig idag för att det inte hände någonting intressant idag som jag vill dela med mig. jo.. jag åt en macka, med nutella. MM!
aja skitsamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0