Dagen Efter Helgen

börjar liksom känna att de känns bra att bara skriva av sig lite när man mår dåligt eller om man mår hur toppen som helst! Brukade skriva dagbok på min mobil.. Men vet inte om jag kan göra det längre eftersom att mina kompisar brukar "rota" lite i den, även fast jag byter lösen och så på den så vet dom ändå på något sätt mitt lösednord..Börjar känna mig lite failad, men aja. 
Dagens händelse.. Ja, jag vaknade klockan sex som vanligt, gick upp, drack lite te och gick upp på mitt rum och ja, typ somnade..kändes det som, nej men sen gick jag ut till bussen, satte mig på bussen..åkte in till sala, där träffa jag Pössis, stod där i nästan fem minuter tills jag och jamie höll på att frysa rumpan av oss, Ja sen hade jag väl en helt vanlig skoldag.. Eller ja.. vi kände oss lite mera godis sugna efter idrotten så vi gick iväg och käpte mängder av choklad: 2 twix, 3 daim, 2 Center, en stor Marabou-Daim och 2 st energidrickor. Fast om jag ska säga såhär så slår inte den där energin som jag dricker ut på en gång, utan den slår ut 2-3 timmar efter att jag har druckit den.. och det tycker inte jag är bra.. Ångrar att jag åt så mycket choklad, mår lite illa och har ont i magen, okey..De va värt det,
Nä nu ska jag nog ta och plugga vidare på de jag pluggade.
 
 
yep.. This Is What I Call Boringness..
..Peace!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0