Mamma 42 år !! :*

Ja må hon leva,Ja må hon leva,Ja må hon leva ut i hundrade år!! Grattis mamma på 42 års dagen !! Älskar dig så sjukt mycket !! jag vet att du inte läser min blogg men jag skriver detta iallafall.
Du har uppfostrat 3 barn, en har flyttat hemifrån. 2 kvar nu. Jag fattar inte att du har tålamodet att stå ut med oss?! Men allt du har gjort för oss är verkligen värt miljoner! Att se dig varje dag gör mig glad, De är nog inte bara mig du gör glad, utan hela våran familj. Visst vi tjaffsar, men allt blir bra efter en timme eller halv, de tar verkligen inte lång tid. Ha en underbar dag mamma !!! JAG ÄLSKAR DIG !!!!!!
Mamma & pappa :*
hehe Älskar dig !! :***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0