Last Day.. Already Miss It

Imgorgon är det min sista dag på praon, kommer faktiskt sakna stället! Men jag kommer ju gå och handla där haha! Jaja, jag vet att jag har klagat men sovmorgon vill man alltid ha! ellerhur? Jag tänkte väl de ;) Nej men egentligen tänkte jag bara skriva att, den videon jag filmade när jag var ute och gick med hundarna inte kommer komma upp, om ni undrar varför så kan jag förklara mitt därför.. Jag tycker inte jag ser så bra ut på den videon.. och på en video ska man se bra ut.. eller relativt iallafall, men jag såg verkligen FÖRSKRÄCKLIG ut! Nu vet ni varför och ni fick mitt därför så, godnatt och sov gott sverige! :*

inte för och skryta, men jag åt jordgubbar förra påsken, hehe
ja dom är äckta, jag tog bilden, min syster åt den.. tror jag. (tyska jordgubbar i tyskland)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0