IM RICH BITCHES!!

Tjollahopp !! filmade mig, min hund och grannhunden när vi var ute och gick, höhö -nolife- Men den kanske kommer upp senare om jag orkar spendera 2 timmar med den.. Annars har min dag vart lite sisådär, har funderat på att ALDRIG börja jobba. Okey, så här är de. Jag har gjort upp en plan. Jag ska gifta mig med en biljadär, eller miljonär och sen ska jag "mörda" honom, men de ska se ut som om han har tagit självmord. Och vips så blir pengarna mina ^^ WOHOOO! IM RICH BITCHES !! haha vad sägs om den planen hu´h? Men sno den inte! för denna är min! BARA MIN!! MOHAHA, nej usch nu låter jag ju galen. Ja fick ju nya högtalare i söndags, dock har jag inte hunnit lägga upp bild på dom, men nu kan jag göra de.
Ska sluta skriva nu, ska duscha :D byyeee sweetieeee´s !! :*

Vart jag mig i världen vänder, står jag här med tomma händer, väntar efter något som kan rädda mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0