Allting..

Allting känns bara fel! Jag gör massor med videos men har inte hjärta nog att lägga upp dom! Allting känns fel! Jag har inte vart mig själv idag, har vart tjurig hela tiden och ignorerat vad folk säger. Allt som kompisar/föräldrarna har sagt har bara fått mig irriterad.... Vad fan är de för fel på mig idag .. ? Jag är ledsen och arg samtidigt, kan börja gråta närsomhelst. Sen kan jag bara bli glad och sen ledsen... Usch ! jag mår inge bra.. jag vill inte fortsätta såhär..
förlåt för att jag inte laggt upp videosarna men har inte velat och unte haft den lusten att göra det. och jag har inte mått så bra just nu "psykiskt alltså" . Nej det är inge fel på mig sådär. Men allt är uppochned vänt idag.

hejdå..

Kommentarer
Postat av: Jessica ♥

Känner igen det där.. :/

2012-03-26 @ 22:29:43
URL: http://jesssicalindkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0