All this for nothing

Fick just reda på att jag låg efter med ett arbete som vi gjorde i sjuan.. Och jag har liksom skickat in det.. men lärarna tror inte på det man säger! Jag blir så irriterad. JAG HAR SKICKAT IN DEN !! bläää. nä ska nog gå ut en sväng, har setat vid datorn ett tag nu med, ursäkta mitt ordval CP SKIT VLÄ LÄXORNA!!
my life is like a ticking bomb right now !!


well im not happy.. so that means im unhappy!


you can cry your heart out, but im still not falling for it


i wish, that someday you & i will standing in a church and the only word i will hear for you is "i do" and then you will kiss me.

Treat you friend like you will treat yourself!







im out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0