Min paprika är inte färdig

Har just sattit mig ner och käkat lite frulle. Mamma messa mig nyss och sa att jag skulle göra lite sysslor och ta ner alla kläder jag vill ha med mig utomlands så hon kan checka det :) Imorgon drar jag iväg till Syrran och sover där. Det är hon som ska skjuta mig till skavsta flygplats. Men det sjukt irriterande är att man får ta med sig tio milliliter vätska/ flaska och min parfym är det 50ml i och man får inte ens ta med sig 50, utan 30ml. Ohh blir så arg, nu måste jag ju köpa deoderant och parfym där nere. Mina pengar ryker på en gång ser jag.. Aja måste gå och klä på mig nu och fixa sysslorna så mammi inte blir arg.
Om jag skulle ha en bild på jordgubbarna vi plockade igår så skulle jag sååå gärna lägga upp den. men problemet är att jag bloggar oftast från pappas dator för min buggar hela tiden. och han har inga roliga bilder som man kan lägga upp och jag vill inte överföra några heller.
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0