LoL happens sometimes !!

om jag ska sammanfattahelgen kort så..tror jag nog att de kommer bli ganska långt, haha nej men nästan. kan man säga ..
FREDAG: Åkte direkt till min syster i v-ås, skulle egentligen bara ha hjälp med att plugga och kolla på film, men vi hade fredagsmys också. Jag, Big, Krille och krilles kusin Mangnus. Först så stack vi iväg till Krilles jobb och kämtade honom, sedan åkte vi till ica-ettan och hyrde film och köpte massor med onyttigheter ^^. Efter de så beställde dom pizza. Sa ju dem, onyttigt. hihi.
När vi kom hem så åt vi lite, sen så kolla vi på nån jätte konstig film, tror den hette dirty movie
sen kollade vi på Bad teacher. den ägde fan. Älskade den.
Ja sen visste jag inte hur jag skulle komma hem så jag sov hos min syster. Ja de va fredag.

LÖRDAG: gjorde nästan ingentin, lät krille sova till 16.45, inte illa. Men han var ju uppe halva natten, men usch va varmt dom har de i sin lägenhet! lekte lite med Ninja också. sen kom mamma och pappa och hämtade mig. Vi åkte sedan till Deras kompisar nere vid Erikslund. Va där till typ halv tolv. Ja inte så mkt gjort.

SÖNDAG: Inte så mycket gjort idag. Ska plugga lite, kanske va med sara och senare ska ja duscha, skola imorn ju. hihi ^^
lillskiten !
hihi HEJDÅ :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0