F**k

Nu känner jag för att säga de här.. HEJ HEJ BLOGGEN !!<-- (bitchig attidyd) Mahaha kände liksom bara för att skriva de liksom. Hade tänkt att kanske fixa lite med läxorna, men Jag liksom sitter fast och inte gör nånting :/
Får verkligen ångest att inte dom har lagt ut bilderna från stiftkonfirmand-dagen, har väntat länge nog tycker jag. Salas har ju kommit ut & K kommer väl iallafall föra S .. eller? :S
Men om 2 veckor ska vi iväg igen till Rättvik på typ nån konfirmand helg med över 100 kanske t.o.m över 200 som ska upp dit under heela helgen & då ska vi börja plandera vad vi ska göra på våran konfiramtion !! :D
Jaja ska nog ge mig nu så att jag inte avslöja så mycket. Om Jag orkar så kanske jag kan lägga upp min berättelse på bloggen.. om jag orkar. :) hej så länge SWEETIES! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0