sorry..

Jag vet att de har vart dålig uppdatering på sistonde men, jag har inte "mått så bra" så jag har liksom inte direkt suttit vid datorn.
men nu är de så att jag nu bara har en julklapp kvar att köpa så.. tänkte om ni kanske kunde hjälpa mig att välja en liten julklapp till min kompis som fyller 15 på fredag nästa vecka skulle de vara perfekt !
Ni får hjälpa mig lite på traven, jag vet ju inte vad jag ska skiva om. kommentera gärna och berätta vad jag ska skriva om.. ex. lägga upp fler bilder, börja skriva en berättelse, skriva mer om min vardag?.. lite sånt..
HJÄLP MIG FÖR GUDS SKULL!
haha nej jag ska inte bli arg Haha :D
bjuder på den där för er skull..
PSST!! .. är de någon som vill se min poster vägg??
Bye 4 now

Kommentarer
Postat av: Sara Halunen

Jag vill se din postervägg ;D

2011-12-10 @ 14:42:00
URL: http://sarasatmarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0