Söndag 2:a advent

Hejsan svejsan!
tänkte kortfatta min dag lite nu :)
Ja sara sov ju hos mig från igår till idag, så vi va låg uppe till nästan 4 på morgonen och snacka, bra där ida, sedan så vaknade jag av att min hund sprang ner och börja hoppa och skälla, rätt så irriterande när man inte har fått sova ut ordentligt.
nej men sedan så gick jag upp och duschade för att vi skulle till min underbara syster. Vi var bjudna på lunch.
När vi sedan kom till bigi & Krille (brigitta & Christian) fick jag äntligen se hur dom hade möblerat om, Dom hade köpt en NY soffa, skit fin om ni frågar mig.
Maten dom bjöd på var kokt potatis med gräddsås och hemma gjorda biffar med sallad till. Jätte gott faktiskt.
Dock så bor dom i en etta så vi fick sitta och äta inne i Deras TV-rum hehe.
När vi hade setat där kanske i 2 timmar så kom bigi på att hon hade köpt tavlor som hon ville hänga upp, så pappa hjälpte henne borra hål i väggen och sätta upp dom, sedan satte dom upp en enorm klocka hon fick när hon fyllde år.
När klockan närmade sig 6 så skulle min Beata (min ena syster), mamma & pappa till Beatas gudsyster på inflyttnings grejsimojs, men jag ville inte följa med så jag stannade med bigi.
vid typ klockan halv 9 så började brigitta säga att hon var sugen på pizza så vid nio så gick vi och köpte pizza.
Men När vi kom tillbaka så stod Bilen och väntade på mig så jag fick lov och ta med mig alla sakerna och åka hem.
så de blir ingen pizza idag, men den står och väntar på mig i kylen ;)
De blev inte så kort inlägg som jag hade trott hehe men jag hoppas ni tog den tid och läsa allt detta.
XOXO / Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0