sega fredag!

Hello mina underbara läsare!
jag vet. har vart jätte dålig på att uppdatera min blogg, men har liksom inte haft den orken och har typ inte haft tid.
idag har de ju vart en hej dundrans dag.
skola som vanligt, på elevens val så fick vi göra risgrynsgröt (tomte gröt) och pepparkaksdeg till nästa vecka.
efter skolan så åkte jag iväg med katja till västerås och handla ungefär alla julklappar som jag behövde. nästan alla är checkade från listan. har fortfarande min mamma kvar, båda mina systrar och katja.. tror jag, de är liksom svårt att göra en lista i huvet på alla som ska få. sist jag räkna de blev det 14, sen blev de 10 + 2 kanske.. jag är lika förvirrade som ni är just nu.
sedan när allting var klar handlat gick jag och katja till Mc´donken och käka.
Dock så tvingade hon mig att ta +meny, gissa om man blir mätt på de?
men hon hjälpte mig äta upp.
sen efter att vi hade ätit klart så gick vi runt och kollade lite innan vi drog ner till stationen där vart pappsen skulle komma och hämta oss, eller snarare vi skulle åka med hans buss hem.
medan vi satt på bussen så typ satt katja och dampa loss på att hon inte hade några pengar och sedan tog hon fram sin leksak som hon fått med sin happyMeal och börja hålla på med den. Desperat kvinna ? haha Närå skoja bara.
Sedan när vi kom hem så typ kom jag på att syster hade 2 kamrater här som skulle sova över. fråga mig inte varför.. men i alla fall. Dom hade gjort TACOS, men sorgligt nog så var den inte så jätte god som man hade tänkt sig.
tänk er jätte fettig köttfärs såm de bara rinner fett ifrån. nej. ush fy och blä.
Ja senare när katja hade åkte hem så kom lilla sara över till mig. och ja vi hade jätte kul. ingen misstolk. har saknat henne sjukt mycket efte att hon har bytt skola.
Är överlycklig att hon ska byta tillbaka till ekeby igen.
MIN LILLA POTTA !

Ja och nu sitter jag ju här och tråkar ut er med världens längsta inlägg, men jag håller er sysselsatta. haha !
men bara för att ni har slösat er tid på mig så bjuder jag på en bild. :D (happyface)




Juste hjärtat jag håller upp köpte jag egentligen till sara.. fast hon har andra hjärtat. de är ett sånt här kompis halsband. hon skulle få de i julklapp men dum som jag var gav jag den till henne idag och hon var så ivrig med att öppna den så.. ah...


bara för att jag ser mongo ut x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0