saturday

Är jag den ända som saknar snön just nu ? :/
Sitter hemma nu och mår inte sådär alltför bra ..
sytter och lyssnar på justin bieber- fa la la ft boyz II men .. Älskar den låten, tycker den är så vacke men den påmminer inte om julen, men den påminner om att hålla sig stark.
kollade just ut, gissa vad det är för väder? Usch de spöregnar.
bara gud kunde sluta gråta .. haha där försökte jag bara vara lite rolig.
känns nästan som att huset ska blåsa bort, så otäckt är de.
Men upp med humöret. ska nog baka idag. kanske cupcakes eller bullar. vet inte riktigt men min klass ska typ samla in pengar, iaf minst hundra kronor var, sedan ska vi typ ha filmkväll i skolan och käka pizza, bara ha de mysigt ;)
Nej men nu ska jag ner och prata lite med mamma & pappa om lite saker.
Chao så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0