Saadface..!

just nu hatar jag bara mitt liv... allting gåt som en bergochdal bana. Fast om jag inte är glad och positiv imorn förstör jag min systers födelsedag.
Juste Beata´s fyller 17 år imorngon och jag ska ge henne ***... de får ni veta när hon har öppnat de, kan ta bild på de :)
men men.. jaa hade tänkt och sova efter denna långa elaka dag. Blev ännu ledsnare när jag fick höra att de snöade på massor med ställen men inte här.. eller vänta ska kolla ut genom fönstret och kolla .....nepp ingen snö, bara träd som är svarta och lampor som lyser oranget ..
aja men måste sova nu så jag inte blir tjurig och får feber.
Tror nog att jag börjar få öroninflamation, för jag har jätte ont i örat ganska ofta och jag börjar höra dåligt .. usch.
kolla gärna in min systers blogg ...
blir ingen bild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0