lipar åt mörkret !

hatar att de blir mörkt så jävla snabbt nu för tiden. kl. 3 är de liksom NÄSTAN kolsvart ute.. ugghhhh
NU har jag pluggat i ca 2 timmar men ändå inte kommit så lång. är de något fel på min hjärna eller har jag dålig kunskap?
allt detta har gjort mig frustrerad och irriterad! just nu tycker jag att skolan kan gå och slänga sig i väggen.
vafan betyder egentligen "hållbar utveckling" om ni undrar de, fråga inte mig. för jag kan ingenting om eko-grejsimojs..
de har snart gått 24 timmar sen min syster lyfte iväg mot frankfürt,Tysklan.
jag vet, de låter lite ovanligt, men jag saknar henne redan. inte bråket mellan oss, utan de finns ingen att prata med. jag känner mig ensam.
Men jag får väl ta och rycka upp mig. Hon kommer ju hem om en månad.
nog snack om de.
Min poster vägg/väggar som består av mer än 90 postrar, så jag tänkte lägga ut några bilder senare idag. (har inte tagit kort på de än)
Bye 4 Now




bjuder på denna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0