6:e December- Bettans dag!

kollade just på statistiken, jag är smickrad faktiskt ! visste inte att folk faktiskt ville läsa min blogg, men ni gör min dag lycklig och tar er tid att läsa min blogg.
Min syster fyller 17 år idag så ville börja med att gratta henne. Hon fick ett skiss block och skuggpennor av mig, för hon hade tjatat om att få de så, ja.
sitter här och lyssnar på min barndoms favorit films låtar. Älskar dom låtarna liksom !!
sätter in den snart när jag är klar med inlägget.
När Beata har kollat lite på handboll och stickat på sin sjal, så ska vi baka pepparkakor och bygga pepparkakshus.
medan så kan jag sitta lite vid datorn och vila kaggen.
ehm annars så har jag ingte gjort någonting speciellt idag mer än att jag har vart i skolan och spenderat min dag där. de är nästan som ett fängelse men du får gå ut och du måste inte ha några speciella kläder på dig, men du MÅSTE gå på lektioner.
Jag vet vad ni tänker nu, "skolan gör så att du får en utbilldning" de vet jag redan, men man behöver väl inte tycka om skolan.. ? :)
aja ska sluta blogga nu och kanske ta och kolla nånting annat att pyssla med.

Kommentarer
Postat av: Kajsa & Evelina

Checka in våran nystartade kändisblogg! :')

2011-12-06 @ 20:29:29
URL: http://preciouscelebrities.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0