Chicken weekend !

Det är inte mycket jag skriver på min blogg nu för tiden. Men det kan ju också vara så att mitt liv inte är i berg-o-dalbanan just för tillfället och jag mår bra. Så därför finner jag inte så mycket tankar i att skriva.

Mina dagar är ändå rätt tråkiga. iallafall nu när jag har haft påsklov.
Jag har däremot övningskört (2ggr) gick väl helt ok. Man kan inte dömmas efter 2 försök eller hur ? ;)
Sen har jag och tjejerna planerat tjejkväll.. som förmodligen kanske inte blir av.. 
Jag har träffat min otroligt fina syster, hennes man och lilla hjärtegullet till son. Vi har firat påsk tillsammans, ätit gott och haft det allmänt mysigt. Längtar till att få träffa dom igen!

Sen har väl mitt liv varit lite som ett mysterium. Den ni.

Bye


 

Kommentarer
Postat av: Big

Du är så fin!!!!
Vi hade det mysigt vi med, längtar till att träffa dig igen vi med!! 😘

2015-04-21 @ 22:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0