Veterinärbesök och kloklippning

inte så många timmar kvar nu tills....
 
fick reda på att min skola har ändrat tiderna för skolstarten och lägger allting en dag tidigare.. de sög verkligen i mina ögon, de sved till lite också.. Vill verkligen inte börja skolan nu. inte än iallafall.. jag är inte redo för det än!
 
Hursomhelst så ska jag upp tidigt imorgon och städa, eller iallafall plocka undan lite så att det ser snyggt och renare ut.. Mitt rum kan jag ta någon annan timme. haha.
 
Vi var hos veterinären med lillskrutt, då jag var orolig över hennes ena öga.. men det visade sig att hon bara tyckte det var irriterat och började klia så att det blev ett sår. Vi fick ögondroppar till henne och hon var ur duktig som helst. Så hon fick sin års spruta på samma gång också.
Sedan gick vi över till djur äffärn där vi ville testa och klippa klorna på henne då hon är riktigt problematisk med det. Dock så var hon inte lika duktig med detta som hon var hos veterinären. Men hon fick sitt godis för att vart så uthållig med allting idag. Är så stolt över henne, mattes lilla pärla!
 
Bye 4 Now!

Kommentarer
Postat av: big

Får klippa hennes klor när jag kommer sen ;)

<3

Svar: jo precis, men de behövs inte varje vecka, räcker med en gång i månaden ;)
None None

2014-08-17 @ 17:59:44
URL: http://bigiboop.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0