Nej.

Skakar som om det skulle vara något seriöst fel på mig. Men. Det kanske det är och det finns alltid anledningar till och vara arg som jag är nu! Riktigt jävla pissed off, men fan sårad samtidigt. Att försöka dölja allting framför sina kompisar funkar. Ibland funkar det på familjen. Men du vet att du inte kan dölja det för dig själv, släppa ut det inne på ditt rum lättar jäkligt mycket. Att bara sitta och släppa tårar funkar. Att prata med någon .. kan funka, men jag väljer att hålla vissa saker inne. 
Kärleken.. Det är nog det sämsta, men ändå det allra bästa som har hänt mig. Oavsett ont ellet gott, så vet jag att det kommer bli bra.. Men bli sårad, sårad och sårad. Måste få en ursäkt någon gång. för jag sitter här och väntar på att jag ska få min ursäkt/förlåt. Men den kommer inte.. Vart är den? när kommer den?
 
Förlåt. Jag är jävligt dyster,trött och ledsen. så om du inte förstår inlägget.. så kan jag inte hjälpa dig.. för jag skrev bara av vad mitt huvud hade och säga.

Kommentarer
Postat av: En som kommer finnas för dig no matter what!

Man ska lägga energi på sånt som får en att må bra, strunta i resten och alltid resa sig stolt! Du är vacker, underbar och en stark vilja! Det kommer ta dig långt i livet.

Svar: Tack underbaraste du!! :)
None None

2013-10-20 @ 15:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0