UppDatering

Inget inlägg på tusen år käns det som, men jag hade inte direkt börja upptadera heller, utan jag har sjukt tråkigt och jag känner mig lite ensam och dissad så tänkte uppdatera mig själv lite om vad som har hän lite under dom senaste månaderna .. ja alltså förra året. 
Jag har vart i ungern (Budapest) där vart min bästa kompis brukar spendera sina somrar, så jag spenderade drygt 2 veckor där med henne. vi gick på tivolli, nån slags djurpark (som man kunde mata djuren på) ja dom två veckorna va iallafall grymt roliga. 
När drygt 2 veckor hade gått så hämtade min fina familj upp mig med bilen och så bilade vi ner till Serbien, Där va vi i drygt 2-3 veckor tror jag.. Där hjälpte vi till med dekoationer till bröllopet och lite sånna saker. vi får ju inte glömma att jag och mina systrar shoppade loss där också. Det blev inte så mycket att gå på marknaden det här året eftersom att vi var upptagna med massor med annat, som t.ex. åka och bada, sola, träffa släckten, grilla, vakna tidigt, gå på bröllop och roa sig. 
Tror vi kom hem någonstans i Augusti. 
Ja det var iallafall min sommar. 
Sen började mitt trista, tråkiga vardagsliv.. skola..skola och mer skola.. fast någonstans i september lärde jag känna Min nu så kallade pojkvän som jag blev tillsammans med i oktober hehe. inge detaljer på det.. men ville liksom bara få det ur mig. Så dom sista månaderna av 2012 har vart dom bästa ever.
Nu har jag slut på tankar.. kanske updaterar igen om fem månader eller något sånt när jag har fyllt mig och min hjärna med upplevelser. 
- inga bilder eftersom att jag inte lagt in dom på datorn - 
 
CHIAO
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0