Pudding

Min dag har äntligen gått och blivit sååå mycket bättre!! har gått och blivit glad liksom haha :D
Sitter just nu och snackar med min lilla pudding och hans kompis som jag just nu inte kommer ihåg namnet på .. Fast känner mig inte direkt så social eftersom att dom sitter och spelar LOL.. och jag liksom sitter här och jaa.. skriver. AJ nu börja de klia i mitt öga!.. haha 
Okey anledningen till att jag blivit gladare är typ för att jag först av allt har fått träna bort all min ilska och "sorg", sen har jag tagit en brännhet dusch och fått ränsa mina tankar, sen har jag fått prata ut mig så att jag nästan börja gråta. Och sen ha jag mött på glada människor. hihi. Ja, och fått käka nudlar så klart, Mmmmh Noodles :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0