Live Love Life

Har vart en trevligt lugn dag idag. 
Okej, kanske inte. Skoldagen började med att jag skulle ha NP. Hade sån jävla panik. Även fast de bara var muntligt. Vi var fem personer i ett jättelitet rum. Blev rättså varm där inne på typ fem minuter och vi satt där i 2 timmar och 20 minuter typ. Och dessutom så började vi 45 minuter tidigare, alltså innan våran skoltid egentligen ska börja. Så vi får sluta 45 minuter tidigare imorgon! överlycklig liten tjej. 
Fast de är typ 2 lektioner som är inställda imorn för att det är lärar Kabaré på morgonen. Ni som inte vet vad en kabaré är, det är som en slags teater som lärarna gör för eleverna, egentligen skulle dom ha haft det på hösterminen i vintras men det var för många lärare som var sjuka, så dom ställde in den. Så de blir två kabaréer den här terminen istället (chill)
Jaa.. Sen har jag inte gjort så mycket mer, mer än att skratta ärslet av mig hela dagen. Jo, jag skulle ha gjort ett omprov idag, men kvarsittningen var inställd.. Så de gick ju super bra.. haha. Men jag åkte hem med fyra bussen istället då. köpte med mig lite torsdagsmys (dricka & daim) Yummi. 
 
Normal is boring- My new normal is unnormal! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0