Från Lång Till Kort!

knäppt. Igår fick vi reda på att vi skulle få sovmorgon om vi skickade in en uppgift i tid. Och senare på eftermiddagen fick vi reda på att våran matte är inställd! Så vi har sovmorgon till klockan 10 eller våran svenska börjar klockan kvart över 10 menmen... Lite synd är de ju. för jag Sitter ju i skolan nu och väntar på svenskan för min pappa hade ingen paus innan klockan tio och de tar en kvart att ta sig in till stan och jag bor ju mitt ute i ingenstans. Så jag tog 9 bussen in... Jepp. Sen förra veckan fick vi reda på att elevensval för hemkunskap var inställd. Happy girl! går från 10-14.05 YEY 4 timmar i skolan! HAPPY!!!!
__________________________________________ingen bild______________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0