Random liksom du vet..

jag har jätte tråkigt och jag kom inte på något bättre inlägg ..
HAR DU
Har du ett förhållande? - Nej.
Har du någonsin haft ett förhållande? - ja
Har du allt du någonsin önskat? - Nja, inte riktigt, men nästan.
Har du syskon? - Jepp
Har du någonsin velat dö? - Ja och nej
Har du en stor hemlighet som ingen vet om? - Nja..
Har du haft sex? - Nej
Har du en egen dator? - Jepp
Har du en idol? - Men ja !
Har du några framtidsdrömmar? - Alltid :)
Har du blivit påkommen när du haft sex? - men kolla där uppe..
Har du någon fobi? - spindlar, äckliga djur och när man hör folk svälja och ljudet av frigolit.. usch!
Har du körkort? - Nej
VEM
Vem vill du träffa? - Min Bästaste bästa vän som jag saknar otroligt!!
Vem saknar du? - Många!
Vem kysste du senaste? - Pappa (kinden)
Vem fick du senast ett sms av? - Felicia.
Vem skrev du senast ett sms åt? - Felicia.
Vem skulle du ta med på bio just nu? - Mina kompisar.. eller kompis
Vem är din idol? - Justin Bieber och nån mer..
Vem vill du aldrig någonsin träffa igen? - De kan jag ju inte säga.. tänk om den läser de här..
Vem vill du prata med just nu? - Oj.. svår fråga. Någon social.
Vem bråkade du med sist? - Föräldrar..
Vems hus var du senast i? - Mitt..
Vem ringde dig senast? Pappa.
Vem ringde du senast? - Syrran
VAD
Vad åt du senast? - Frukost
Vad drack du senast? - hehe.. Cola.
Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? - Andrea
Vad heter du i mellannamn? - Izolda
Vad vill du heta? - Nicki, Sihara, Lucy, Natasha och Caty
Vad tycker du om homosexualitet? - har ingenting emot de.
Vad tycker du om abort? - Man har rätt och göra de om man vill.. men tycker de är lite elakt mot barnet i magen bara..
Vad ska du göra efter dethär testet? - Städa kanske.. Kolla på tv.. vad jag vill..
Vad hade du önskat dig om du hade fått tre önskningar? - Få träffa Alla mina idoler, Bli jätte rik, Och få hur många önskningar jag vill.
Vad gör du just nu? - Nej men jag tar över välden you know.. Vafan.. Jag håller på med de här ser du väl..
Vad för sorts filmer gillar du? - Komedi, Familje, Drama, Musik&dans och Actionkomedier :)
Vad har du på dig just nu? - Jasså, ska vi snacka om de nu? Ne men pyjamas och trosor
Vad ser du om du kollar åt vänster? - en garderobsdörr
Vad hade du velat göra just nu? - Åka utomlands eller träffa syrran
Vad ska du göra imorgon? - Vet inte. Kanske åka och gratta en kompis mamma..
Vilken klass går du i? - 9H.
Trivs du där? - Men daah. Min klass är särigast Älskar dom!!
Vem i din klass umgås du mest med? - Saga, FeliciaE, Katja, Mathilda, Mueen ect..
Har du bytt skola nångång? - Ja.. fast de va ett tag sen..
Lämnar du alltid in skoluppgifter i tid? - Tror det.. Nja.. Jo eller Ja
Är du mer en MVG-elev än IG-elev? - Är mer än VG+ elev..
Kommer du bra överens med lärare? - Ja..Tror det..
Vilket är ditt favoritämne? - Musik (som vi kommer ha till hösten) Bild, Slöjd, ENGELSKA!!!
KÄRLEK/SEX
Är du singel? - Ja
Vill du vara singel? - Ett litet tag till ja..
Är du romantisk? - Haha.. Jad vet inte.. fråga inte mig..
Spelar utseendet roll? - Nej inte alltid..
Vad är din typ? - Av kille? Hmm.. Snäll, Omtänksam, någon som inte kollar på utseendet utan på hur jag är som person Ect.
Vem hade du senast sex med? - no one..
Har du haft sex utomhus? - Tss..
RANDOM/ÖVRIGT
Vad tycker du om sex utan känslor? - Man har känslor till allting som lever.. så vad jag tycker.. Hmm.. Viktigt!
Vad är klockan just nu? - 12.02
Vad lyssnar du på just nu? - Surrandet av datorn och när min hund ligger och snarkar under bordet..
Ditt favoritband? - Har inget..
Din favoritartist? - Justin Bieber!!!!
Vill du gifta dig i framtiden? - Ja de tror jag
Vars skulle du ha flyttat om du hade kunnat? - Utomlands
Är du helsvensk? - Nepp, Inte svensk alls (bara medborgare)
Vem beundrar du? - Mitt gosedjur!
Har du en blogg? - Haahahahah ... Neeeeej inte alls.. Pucko..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0