Check

Nu kan jag göra ett lite längre inlägg ! jag och Paulina hade bestämt för nån vecka sedan att vi skulle fråga om jag skulle kunna få aka ner till ungern och träffa henne. Så igår (midsommar) så kom hennes mamma och man (och många flera) och skulle fira midsommar med oss. Då passade jag ju såklart på att fråga henne om jag kunde få åka ner. För ni förstår.. innan jag frågade hennes mamma frågade jag mina föräldrar och pappsen sa då om jag kan få teg på en flygbiljett på max 500:- får jag åka. Jag och pappsen letade runt och trodde att hennes mamma skulle åka med WIZZ-air .. och de kostade 900:- utan bagage. Men sen frågade jag hennes mamma och då kom det fram att hon skulle åka med Ryan-air. där hittade vi flyg för 400:- och då fick jag åka. Så here i come Ungern och Paulina och alla andra som bor där :D Ja de va kanske en lång histoia men jag kan inte berätta den kortare. Nu är äntligen min biljett checkad och betald :D


de e nå konstigt på första bilden den är jätte liten.. så men ni ser den nog :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0