Skulpturmålande+ annat

Haha lite glad måste jag ju vara eftersom jag inte har fått nya blogg.se än, för igår när syrran höll på att uppdatera sin blogg fattade jag noll när jag skulle försöka ta in lite info om hur man gör. Men jag kan berätta lite om vad jag gjorde igår.
Jag vaknade rättså sent tycker jag, men jag åt frukost och satte mig framför tv:n i typ en kvart när syrran fråga mig om jag ville klippa gräsmattan. Så jag gjorde de. efter de så kolla jag, hon och pappsen lite på tv och någonting på datorn. Sen kom mamma hem och då ville hon att JAG skulle fixa maten. Men de va inte vilken mat som helst utan de va THAI-mat och jag vet (visste) inte nhur man gjorde.. Men hon hjälpte mig ju på traven. Sen senare på kvällen satt jag, pappsen och syrran och borstade lite på skulpturer som vi ska ge bort till ett par kompisar i Ty.
Men nu tycker jag att jag har skrivit så enormt mycket så jag tycker ni ska checka in min systers blogg och kolla in våra skulpturer och några från butiken där vart vi köper dom
BEATA!!!

Jag hittade ingen lämplig bild för det här inlägget så ni får njuta av min underbara skrift ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0