Made in Manhattan !

Jag har inte direkt uppdaterat så mycket på sistonde, för jag har ju såklart vart lite lat. Och om jag skriver för mycket kanske ni inte orkar läsa allt som jag har gjort.
Så jag slänger in ett litet snabbinlägg om vad jag och min Lilla Paula Har gjort :)
Fredags- fredagsmys med skratt och musik.
Lördag- vi pluggade typ hela dagen även fast vi vaknade halv ett mitt på dagen. höhh. lyckade tjejer. Men sen kollade vi på film. Kärleken checkar in. Bra film.
Söndag- ska åka hem idag men. ja.
Imorgon- Ska träffa min underbaraste syster hemma hos henne i "Stora" Norrköping. Fira valborg med dom och sova där till tisdag och sen ska jag och andra syster åka hem :)
filmen Vi såg igår :)
Ja de va nog allt jag har planerat och gjort. ha de gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0