lång kortdag

Nu har hela dagen gått. puuhst! om man räknar ihop de hela har jag faktiskt inte gjort så mycket idag, känns som att tiden inte går som den ska i mitt huvud. Ibland.
Om jag kortfattar de hela har jag: vaknat, ätit en snabb frukost, städat och gjort rent huset, umgåts med min syster, råpluggat, kollat på film, och nu sitter/ligger jag här och bloggar.
Juste kanske för nån halvtimme sedan så såg jag en underbar bild med justin och jaden.(ganska gammal, men jag älskar den) Jag vet ni kanske tycker dom är fula eller kanske inte tycker dom sjunger bra/ bra skådisar. Men de är mina bad boys liksom.. haha nerå, men nästan.
bild nedan :D






Kommentarer
Postat av: Johanna

svar: jag har alla sims på en hårddisk så jag kan ta med den nån gång så kan jag lägga in det till dig :))<3

2011-11-27 @ 09:06:23
URL: http://johannamariakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0