Let it snow, let it snow, let it snow!!!!

Har setat inne hela dagen för att det har snöat och blåst väldigt mycket och bara för någon kvart halvtimme sedan så slutade det. Nu ligger snön fint på marken och lyser upp mörkret. Man får väl hoppas på att det stannar kvar ett tag. 
Jag sitter också och funderar på vad jag ska laga för mat eftersom att det inte finns något färdiglagat. Sitter också och väntar på att D ska vakna så att jag slipper och sitta själv och kolla på film. Denna dagen har inte direkt vart den bästa men den har varit mysig, iallafall med all snö som har fallit ner! 
Väldigt torrt inlägg, men så går det. Finns ingenting nytt som jag vill dela med mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0