2015 is MY year!

Hur mycket man än försöker och hur mycket man än vill det, så går det inte. De är som at någonting är i min väg, en vägg? en mur? Jag kommer inte frammåt med det jag vill. Jag vet att de är psykologisk att jag känner så. Men hur ska jag kunna övervinna något min kropp och mitt huvud säger ifrån?
Allt jag vill är att för en gångs skull klara av något jag har påbörjat. Avsluta det och vara stolt över det, men hur...
Frågan ställer jag mig rätt ofta nu det senaste året (2014), hur ska jag klara av detta..Du vill och du kan, men vad hindrar dig?
Jag blir så frustrerad på mig själv, jag vill och jag kan.. men vad hindrar mig...
Det som stoppar mig från allt detta är mitt huvud.. Och om mitt huvud inte vill, så vill kroppen inte. Så är det, det huvudet tänker gör kroppen. Så enkelt är det.. Så hur svårt kan det egentligen vara att omvandla negativa tankar till de positiva? För er kanske det låter enkelt, men för mig är det ett jätte stort steg i mitt huvud alltså. Men jag försöker, jag försöker så många gånger att det bara får mig sämre. Det jag behöver är stöd. Stöd från folk som står mig nära som säger att jag kan klara det! att jag på något sätt kommer att klara hela min resa genom livet. Jag kommer ha det bättre, jag kommer att må bättre. Det är iallafall min motivation. 
Jag ska göra 2015 till mitt år, så småningom!!


 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Big

Tänk inte att du inte kan ! Tänk att du redan klarat av det så kommer det gå!! Vi finns här för dig!!!

2015-02-02 @ 15:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0