2014 in a nutshell!

Jag kan fin kamma mitt 2014 lite. 
Jag tjänade min första lön på mitt allra förtsta riktiga sommarjobb, där jag trivdes jäkligt bra dessutom! 
Jag har brytit lite mot päronens regler, som jag inte borde gjort men jag kan inte säga att jag ångrar det.
Jag har uppdaterat min garderob lite, brukar vara väldigt dålig på sånt eftersom att jag hatar att shoppa!
Jag fick en fräsch ny start med skolan. Det har gått riktigt bra, inga f varningar och jag börjar tycka om uppgifterna vi brukar få, iallafall vissa av dem. 
Jag har varit ledare för ett ridläger för barn mellan 7-13 år riktigt roligt faktiskt!
Jag har blivit moster till en underbar liten unge!!
Jag och min pojkvän har vart tillsammans i över 2 år! 
Mitt nyår var väl dock inte det bästa men det funkade. Firade med familj och vänner. åt jätte god mat, kollade på raketer. Helt okej helt enkelt.
jag har vart på en special vecka med skolan där jag lärde mig mycket om hemvärnet och hur tjänstehundar jobbar.
Jag har fyllt 17år!
jag har också vart på hemvärnsmässan, pratat med millitärer från alla olika städer, klättrar i lastbilar och andra saker som dem har, hållt i vapen, bärt utrusting! riktigt roligt!
 


De känns som att allting har sin vänding! Jag vill att min vänding ska leda till någonting positivt.
 
 
 
bilder av mitt år laddar jag upp någon annan dag, för min dator vill inte samarbeta med mig jus nu.
Eller gå in på min ----> instagram <---- och kolla!

 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Big

många gånger krävs positiv inställning för positiv vändning <3 ditt år verkade roligtiaf, häntycket ju :)

Svar: De var roligare än året innan de iallafall :) :/
None None

2015-01-08 @ 09:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0