Should i let it go?

Min vecka har verkligen varit en riktig kamp för mig. Har inte mått så bra, men har försökt att klara av dagarna så gott som det bara går. Igår och idag var nog dom värsta på hela veckan. Hat inte mått så här dåligt (psykiskt) på jätte länge, hur jag än tänker och vrider på det så får jag inte ihop allt. Om jag inte tänker känner jag mig tom, men om jag tänker över huvud taget så ramlar jag ner i min grop igen. jag vet inte vad jag ska göra ibland för att faktiskt inte tänka på hela situationen, men det är inte lätt när den tränger in i ditt huvud och lägger sig där. Åh snälla hjärna sluta tänk, sluta fundera.. bara släpp det.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0